H.O.M.E

 

MAC 2012……

Tinggal setahun lebih kot lagi (skang da nak masuk thn 2011). InsyaAllah “rumahku syurgaku” akan siap🙂. Betapa sukeeeenye dlm hati ini. Yelah, sape yg tak suka ada umah sendiri. Boleh deco deco umah. Aku da bygkan umah aku mcm ne nnt aku nak deco. Yg pasti aku akan minta tlg maklong (side abg) buatkan semua langsir utk tingkap umah aku (ala2 english style). Aku n hubby mmg minat giler dgn english style nie….

Ops, sebelum tu meh tgk2 dulu BAKAL umah aku . Errrr, dari luar ajelah ….

🙂 InsyaAllah… my new home

 

Nak tau mcm ne design ala2 english style yg maklong akan buat? Ha, ni dia aku nak share. bak kata pepatah, sharing is caring ye tak! Masa aku kahwin dulu (side hubby) maklong yg buatkan bilik tido utk kami. Kami cuma pilih kaler aje. So, inilah dia gupernye….

 

🙂

 

 

Berpijak di bumi nyata akan tidak membawa kita ke alam mimpi…