Zaman Dahulu

Urrrmm,

Aku cuma nak kongsi pic zaman kecik2 aku aje. Sbnrnye byk gambo aku kecik2 tapi da kena dek banjir thn 2007 dulu, semua hilang begitu saje. Sedey giler sbb itulah aje gambo yg aku ada utk tunjuk pada generasiku akan datang…πŸ˜›

Ha, yg kat bwh ni gambo masa aku dlm umo 3-4thn gitewπŸ™‚ Tapi, gambo tak terang sgt. Almaklumlah, dulu2 kan pakai kamera kotak jer. Skang aje ngade2 nak pakai dslr lah itulah inilah….

πŸ™‚ yg pasti, comei masa kecik tetap ada kan!!!!!

Β 

Ha, yg ni saje menggatai aku edit sendiri…. Tapi masa ni Danish baru beberapa minggu so muka takde tang mama @ papa die… skang ni, sesape yg melihat kami, maka boleh la bagi kesimpulan…

πŸ˜›