Tigger B.E.L.A.A.N Danish

Nak dijadikan citer, anak aku ada sekor belaan pet yg disayanginya kini. Namanya Tigger… Pi jalan, pi umah nek uda. dlm kete, balik kg dgn nak pi mandi pon Tigger ni dia pegangnye…🙂

Meh layan pic Danish dgn Tigger kesayangannye. Aiyak, mcm2 bau ada kat si Tigger nie. Ada bau susu, air liur Danish dll. Kadang2 Tigger ni Danish lap lantai & baling2. Tp still maintain sayang kat Tigger. Takleh lepas @ org lain takleh usik. Abes dia jerit kuat2 dgn nangis buat2 kesian minta simpati pulangkan Tigger nye.

Inilah dia Tigger kesayangan Danish🙂 pic ni aku amik time dia tak perasan (pakai hp). Kalau dia tau aku amik gmbr Tigger dia sure dia dah jerit tak bagi lah punyer…

Ni masa kat Mc D pun dia bawanyer jugak. Aku dgn hubby cuba amik simpan dlm kete tp dia jerit kuat2 nanges konon2 tak bagi… Aduhai anakku

Ini lak time nak tido! Dia punye kepit dgn Tigger dia tak bagi mama & papa dia amik langsung!

Inilah dia watak Tigger dlm Winnie The Pooh. Bila tgk cartoon ni 4sure dia terjerit2 sambil pegang Tigger dia. Alahai anak mama sowang nie…

 

Emm… kalaulah arwah mak still ada sure akan citer yg aku dulu pon ada patung busyuk kaler merah mcm org eskimo. Sampai lunyai dah patung tu. Last, ayah bakar sbb da nak tanggal kepala😛 sedey wooo time tu sbb aku dah masuk sek tadika patung tu still ada. Now, ada lak baka yg mengikut tabiatku….🙂