Listing of KAZEN Danish…

Kalini nak story listing kazen2 yg Danish ada. Hihihi😉 Mama Danish adalah yg sulung so, side mama dia takler ramai mana. Bila balik kg kiranya Danish yg kesayangan juga. Sbb yg sorg lagi jauh nun di Penang!

Side papa Danish lak disebabkan papanye ada abg2 da kawen + bertambah2 rezki:mrgreen: & ada adik lagi yg dah punye anak, so mcm riuh gakler umah aki & uwan bila balik kg.

Hai, nama saya Alya Maisarah Binti Mohd Faizal. Saya duk kat Penang kiranya anak mami ler saya ni… Selamat berkenalan…😳 Emak saya adik kpd mama Danish. Saya suka main dgn Danish tapi Danish suka dengki saya…

Hai nama saya Faris Afiq Bin Mohd Khairul.  Saya anak kpd along papa Danish. Saya jugak cucu sulung dlm aki dgn uwan. Tapi skang saya dah ada adik baru…😥 saya sedey sbb takde org nak mandikan saya lagi

Nama saya Leeya Khalisyah Binti Mohd Khairul Shahril. Saya cucu no 2 utk aki & uwan saya saya canteq tak?😳 Saya ada adik kat bawah nie

Nama saya Leeya Khairina Binti Mohd Khairul Shahril. Kakak saya kat atas tu tadi. Tembam tak saya? Kakak saya garang tau! Tapi skang saya dah kuat😈 saya jerit kuat2 nanti mama dhn apak marah kat kakLong… Tapi tak lama lagi saya nak dapat adik lagi. Saya dengar mama ckp kalau dpt bb boy mama nak stop dulu😉

Nama saya pulak Arif Zafran Bin Mohd Faizal. Saya nie ada voice tone yg kuat tau! Org takut kat saya😀 Mentor saya abg Danish skang nie. Saya suke tgk abg Danish menari, memanjat, padam tv… Nak tau tak, ayah selalu p oversea tinggal Arif dgn mama jer kat umah. Arif byk sgt collection kapal terbang Air Asia kat umah:mrgreen:

Nama saya Fahmi Afiq bin Khairul. Saya baruuuuu jer lahir bulan 12 aritu. Saya ada abgLong namanyer Faris Afiq. Saya selalu dgr kazen2 saya bising bila datang. Adoi, cepatlah saya besar… boleh main2 dgn mereka😀

 

Ha, itulah senarai kazen2 Danish… InsyaAllah tahun nie bertambah lagi (adik utk Leeya Khalisyah & Leeya Khairina). Adik Danish???????? Kena tanye papa Danish dululah… hehehe😛

Cau cin cau…..