Hobi Pelik & Ketagihan Suamiku…

Tara……. suspen tak tajuk tu? Wakakaka…๐Ÿ˜† Sememangnye pelik & TERamat pelik…. Sebelum aku start berchenta dgn hubby pon, abg dah mmg ada kewajipan hobi ini๐Ÿ˜› Hubby sukeeeeeeeeeeeee kumpul komik! Aku rasa da dekat beribu komik yg dia ada (termasuk komik yg tak dpt dikenalpasti hilangnye) & beribu $$$$$$ dah habes๐Ÿ˜

Skang ni pon kalau kuar umah kejap pon sanggup hubby singgah kedai India Muslim kat area umah aku. Alasan nak beli barang. Bila da masuk kete aku tgk da pegang komik kat tangan. Grrrrr๐Ÿ‘ฟ Alahai hubby ku sayang!๐Ÿ˜ณ

Ha, inilah dia komik yg ada kat salah satu rak kat stor umah aku. Ada 3 rak & kesemuanya full dgn komik hubby aku. Bayangkan satu rak ni dekat 250-300 komik. Darabkan dgn 3 rak…. dah berapa? Belom lagi tambah dgn komik yg dikumpulnye kat atas rak tv, kat dlm bilik… (kononnya dah takde tmpt nak letak)๐Ÿ‘ฟ

ย 

Alahai hubby ku ini…… Pelik sungguh dgn hobinyer yg satu ni. Kadang2 aku bebel gak, yelah asyik baca komik & diulang-ulangnya baca tak pernah jemu! Sudahnye hubby aku kata, “Nasib abg suka kompil komik… Baik bagi abg kumpul komik dari kumpul benda lain”๐Ÿ˜ณ Emmm, betol hak apa kata hubby aku.

Inilah di antara tajuk2 komik yg hubby aku dok baca setiap masa…๐Ÿ˜‰ Macam dah ketagih lak skang nie!๐Ÿ˜†

ย 

Takpelah, layankan ajelah hobi pelik hubby ku ini… Hubby ckp utk 10-20thn akan datang mayb komik tu boleh dijual dgn harga yg tinggi takpun sure muzium nak. Sbbnye, mayb ada di antara komik2 tersebut akan jadi sejarah… Yelah tu abg……. Kalau betullah ckp abg tu, adinda SUKEEEEE sgt… 8) $$$$$$$$$$$$$$ depan mata sape taknak ye tak!!!!! Layan……………..