Gigitan Cinta kah???

Wah, mcm suspen jer tajuk post kan? kan?😉 Aku juz nak story psl citer anak aku ni yg suka menggigit!!! Aduhai, baru2 ni balik kg kat Sg Rambai, budak kecik tu gigit telinga kucing!!! Aku memula tak perasan then aku pelik nape anak aku tunduk duk diam kat cat tu. Rupanya dia tgh gigit telinga kucing👿 Nasib baik cat tu tak mengiau dgn gigit dia balik.

Adoi, anak aku sorg ni!!!! Bukan takat telinga je nak gigit. Ekor cat pon dia nak gigit. Naseb baik makcik dia nmpk then cepat2 tangkap budak kecik tu. Danish Danish…… Masa pi makan ikan bakar Danish gigit jari Arif pulak👿 GERAMNYE aku dgn anak aku ni…. Sudahnye, menangis tak berlagu dak Zafran tu….😥

Kadang2 bila aku @ hubby tgh syok buat gigitan cinta😛 baring2 boleh pulak Danish datang gigit tangan / kaki aku & hubby. Adoiiiii……….. nak marah lebey2 nanges lak! Nak gigit balik kuat2 lagi nanges.. Tak psl2 jiran call teledera😯

Apa kata kita layan pict kuceng2 yg anak aku gigit… Ngeeeeeeeeeee😆

Ha, pict kat atas nu adalah cat belaan Danish. Setakat ni ada 3 ekor semuanya. Si Oren (takde dlm pict atas sbb kay umah Nek Uda. Tp. kesiannye, sbb isi perut dah terburai😐 )  Si Hitam (dlm post sebelum ni)  & Si Oren dibeli kat MyDin KL. Hayat si dua ekor ni tak sampai 24jam. Korg tgk jerlah pict Si Hitam kat atas tu! Danish leh gigit ekor / telinga then bawa ke hulu ke hilir. Adoiii….👿

Si Putih lak Mak Uda dia belikan jauhhhhhhhhh dari Penang! Bak kata atuk, mayb cat dibeli kat MyDin tak tahan lama sbb ada 2 bateri jer pakai. So Mak Uda pon belilah sekor utk Danish sbb kat cat made in Penang pakai 3 bateri. Tapi, sudahnye… tak sampai gak hayatnye 24jam…😕 Tinggal time to time jerlah kesemua cat ni bogel hihiihihi

Hy, my name is Tiger wokeh!!!!

 

Ha, cat atas tu lah yg Danish dok gigit telinga. Nasiblah si Tiger ni lemah lembut, sopan & santun (hasil ajaran maknye kucing Parsi si Kopi – tp dah mati :cry:) so, takdelah nak digigitnye balik Danish! Aduhai anakku Danish… napelah ko pi gigit telinga kucing pulak!!!!! Ggrrrrrrrrrrrrrrrrrr

 

Hy, my name is Opet😉

 

Ha, kat ats ni pulak Opet namanya. Adik-beradik dgn Tiger. Kedua2 ekor ni betina sbnrnye😛 Danish dok tarik ekor Opet yg pjg pastu nak digigitnye. Nasib makcik budak kecik ni nmpk!!!!! Kucing ni garang sket.. mau digigitnye / cakar Danish kalau niat Danish diteruskan😡

Itulah di gambo kuceng2 feveret anak aku. Adoi…………………….. dah ada hobi bela haiwan boleh pulak nak digigitnye. Aku tgh pikir ni mcm ne aku nak bela kucing bila umah dah siap ni nnt. Mau Danish picit2 mcm Tigger nye @pun digigitnye mcm kuceng belaan nye di umah….❗

Walaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa & cau cin cau!!!!!