Pek Kondom???

Aku sesaje melawat blog http://gambarpics.co.cc/2011/01/gambar-pek-kondom-cenderahati-sempena.html & TERnampaklah tajuk “Gambar Pek Kondom Cenderahati Sempena Perkahwinan Diraja Putera William”. Aikkkk???? Ntah apa2lah omputeh ni kan!!! Duit byk tp nak bg gift ntah apa2…

Antara bunyi cerita dlm blog ni :-

Syarikat kondom pun nak ambil peluang juga ke?? Huhu…

Syarikat Crown Jewels Condoms of Distinction mengeluarkan pek sambutan khas yang memaparkan slogan: ‘Umpama perkahwinan diraja… satu peristiwa tidak dapat dilupakan.’

Seorang jurucakap Crown Jewels Condoms of Distinction, Hugh Pomfret, menegaskan ia adalah ‘satu cara unik untuk mengingati acara besar Britain.’

“Dalam tempoh beberapa tahun akan datang, ia akan menjadi momento abadi satu perkahwinan bersejarah.

“Didatangkan dalam warna ungu dan emas, setiap pek memaparkan gambar pasangan itu saling merenung mata satu sama lain, menyatakan ia mengandungi tiga ejen pencegahan, iaitu pelincir berlebihan dan penyokong menakjubkan.

“Satu lukisan pasangan seperti mana yang mungkin kelihatan pada hari perkahwinan juga tertera pada pek berkenaan.”

Gambar Pek Kondom Cenderahati Sempena Perkahwinan Diraja Putera William | Photos and Images collection.

 

Aiyakkkkkkkkkkkkkk…………………… Bg aku kalau dah tak tau nak salurkan kat sape duit, apa kata salurkan aje kat aku ni jer. Leh aku menyimpan🙂 Layan jerlah…. dah kata KAYA so KAYAlah juga kan kan kan!!!!!! Meh tgk gambo pek kondom ni seh😛