AKU YANG KEPENATAN

Assalamualaikum wbt…๐Ÿ™‚

Hormat, Selamat & Apa khabar?

Hahahahaha, mendelah aku merapik ni yerk? Actually, dah beberapa hari blog aku ni tak bernafas aka tidak di “update”. Aku bz setakat ni. Ceh, mcm bos pulak bz yer tak?๐Ÿ˜› Dipendekkan kisah, sejak hari Khamis – Ahad aku ada course! 4 hari berturut-turut. PENAT GILER!!!!!!!!!!

Diikutkan hari Khamis& Jumaat tu takde kisah sgt iyalah mcm office hour. Pepagi keluar then balik umah mcm biasa. Cuma, otak jer jammed! Sbbnye aku pi course berkaitan SALES!!!!!! Fulamak……………. aku pun tak tau sales tu apa. Aku diberi job baru utk Telemarketing. Memula baca JD aku, mak aihhhhhhhhhhh……… aku dah gelak sungguh2 sbb aku “0” psl Telemarketing. Bila pi course dgr member2 dari company lain buat presentation aku dok ternganga. Yelah, projek mereka berjuta2 sedangkan aku ni?????????????? Tak pnh involve apa2 dgn sales ni. Takpe, lain post entry aku story pengalaman aku ye tak๐Ÿ˜€

Sabtu – Ahad lak, course dgn kesemua kwn2 department aku! Kesian anak aku…………….. Setiap Sabtu & Ahad mamanya ada kat umah tetiba lak hilang dari pandangan. Hubby aku TERPAKSA menjadi Mr. Mama utk Sabtu & Ahadย ๐Ÿ™‚ TQ SO MUCH sayang…………. I really appreciate it! I Love You So Much Dear๐Ÿ˜€ Em, hari Sabtu balik jer dari course anak aku nmpk jer aku dah bukak pintu terus meluru kat aku. Duduk atas pangku aku taknak lepas! Sedeynye… Hari Ahad lak, hubby anta aku pi course, then aku nak letak dlm car seat anak aku dah menangis2. Dipeluknya aku kuat2. Aku lak menangis………. Emmm, mcm ne nak jadi bos ye tak! Bila pegang tittle besar makanya byk bende kena dikorbankan! Takpelah, biar aku begini shj………….. Biar jadi yg sedang2 shj. Hehehe, Nnt aku story apa yg aku dapat dari course kalini lak di lain entry.

Cuma aku nak story aje yg aku PENAT + CAPEK giler. Otak aku mmg jammed sbb aku mmg kepenatan. Disebabkan aku kepenatan yg amat, sampaikan aku tertido & hubby yg layan serta sediakan semua kelengkapa anak aku. Tq sayang!!!!! Tq bebanyak……………….. krn sgt2 memahami wife mu ini. Dinda sygkan Kekanda sgt2…. Moga kita dilimpahkan rezki yg murah di atas jasamu itu syg! Bukan senang nak senang bila kita kepenatan. Nak bg anak makan pun tak berdaya… Nak bercakap pun tak berdaya. Bila otak dah penat nak terima info2 yg ada tingkahlaku & badan akan merasa kebahangannya.

Adeh, Telemarketing yg aku nak buat ni pun satu bende baru utk aku. Bygkan nak buat marketing by phone shj. Mcm mana? Satu cabaran utk aku ni… Lebih2 lagi aku perlu buat utk seluruh cawangan AmanahRaya di seluruh negara. Alahai BOS…………. BOS…………….. BOS………………. knplah kau pilih aku???????????? Padan muka aku sendiri sbb suka sgt melawan ckp bos!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kena kat aku kan….. Huahuahuahuahua…….. Takpe, Rabiah u can do it!!!!!! Kau kan sukakan cabaran dlm setiap perkara / pekerjaan yg kau lakukan. Ingat…. HENDAK 1000 DAYA TAK HENDAK 1000 DALIH. Chaiyokkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!๐Ÿ˜€