Kris Dayanti hamil empat bulan

Hola!!!!!

Ini adalah entry kedua aku utk hari ini. Entry 1st ttg contest oleh Lorna. Jeng jeng jeng harini, aku nak jadi wartawan tak bertauliah pulak😉 Dari post aku mengenai pernikahan Krisdayanti / KD, aku nak berkongsi gosip KD yg kini dikatakan dahpun mengandung / TERmengandung ek???????????????? Sumber bacaan dari http://www.hmetro.com.my/articles/KrisDayantihamilempatbulan/Article yg berbunyi ………….

JAKARTA: Penyanyi terkenal Indonesia, Kris Dayanti mengakui dia kini hamil empat bulan selepas bernikah dengan usahawan dari Timor Leste, Raul Lemos pada 20 Mac lalu.

Komen aku : artikel mengenai cerita di Metro bertarikh 19/04/2011. KD bernikah 20/03/2011 aikkkkkk???????????

Tegasnya, hal itu sudah pun terjadi dan dia serta suaminya terima ketentuan itu dengan hati yang terbuka.

Komen aku : hal yg sudah terjadi @ sengaja dijadikan???????????????? Aduhai, artis mmg plastik sungguh!!!!! Makanya (think +ve okay kawan2 :-P)

“Kehamilan ini sudah terjadi. Kalau apa yang diberikan Allah ini tidak saya akui, nanti timbul pula cerita yang tidak betul. Kononnya, saya gugurkan anak,” katanya.

Komen aku : bila TERhamil, mengapa perlu dinyatakan mengenai pemberian Allah? Astaghfirullahal’azim…… Sbg org Islam kita dah tahu apa yg boleh kita elakkan bukan?????????????????

So di sini, apakah komen anda selaku peminat KD @ pengkritik artis @ meminati artis @ buah fikiran shj…………. Silalah membantu aku utk berfikiran logik @ anda dlm kategori “Senyum…….. Tak perlu Kata Apa-Apa”🙂