Aku Mencari 1,111

Assalamualaikum wbt,

Harini post aku pendek aje….😉 Apa yg aku nak cari ek??????? Apalah kaitan entry aku dan pencarian aku yer???? 1111 mcm nombor bertuah aje😉

Sumber by MrGoogle

 

Aku memulakan aktiviti berblogging lbh kurang pd 23/11/2010. Post pertama aku mengenai 14/11/2010 yg menggambarkan ketika itu aku benar2 dlm keadaan kesedihan😦 Tp masa tu still hijau mengenai blog so juz utk suka suki🙂. Alhamdulilah, walau masih belum sethn jagung blog aku tapi aku adalah juga kwn2 dlm BW yg tak putus2 dtg memberi komen membina😀 Bak sprt kata pesanan Malaikatku sentiasalah berbuat baik sesama manusia nnt org suka kat kita🙂 Opssss, berbalik kpd story pencarian aku. Apalah yg aku nak cari??😛

Sumber by MrGoogle

 

Utk UCAPAN TERIMA KASIH TAK TERHINGGA kpd rakan2 plus rakan2 blogger, aku nak memberi hadiah misteri kpd tukang komen yg mendapat tempat 1111 di blog aku….. Hadiah?????? Biarlah rahsia😉 Nnt akan aku contact pemenangnye…… Semoga dgn acara sebegini dptlah ukhuwah antara kita (walau tak bersua muka) semakin erat & tenteram hendaknya😀

Ha, pic atas tu adalah jumlah komen yg telah aku terima….. Jumlah di atas tu terhenti utk TehRamuan yg menyajikan pelbagai jenis pantun yg sgt kreatif dlm blognyer😉 Silalah terjah yer kawan2…… Okey, Cau Cin Cau & Pencarian aku telahpun bermula……………………………………….😀