SEDAP sangat ke????

As Salam,

Sebenarnya, aku dah lama nak menulis di blog mengenai entry kalini. Tp, tak berkesempatan….. Biasalah kan hidup tak selalunya cerah &  kesibukan diri plus ketandusan idea utk mengupas isu menyebabkan aku tak menaip😉

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ini bukan contest tapi Pencarian aku utk 1111 bermula🙂

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Tetapi, setelah aku membaca blog Cahaya Cinta memberi aku inspirasi utk menguatkan lagi utk aku mengarang🙂 Hurrrmmm, aku peliklah dgn manusia especially rakan2 lelaki akulah (nasib hubby aku tidak menghisap smoking). SEDAP sangat ker smoking tu ek??? Rakan2 lelaki aku bgtau aku yg apabila dpt smoking mereka dpt cerahkan mata, mendapat ilham, lbh cepat buat kerja…. Aikkk??? ini mmg faktor psikologi betul ni. Meh tgk gambo kat bawah apakah kandungan dlm sebatang rokok🙂

Sumber by mrGoogle

 

Sedap ker ek????? Aku tgk kandungan dlm sebatang rokok tu buat aku nak muntah adalah…. Tp, aku ada nmpk juga rakan2 aku ni siap buat asap rokok tu mcm2 bentuk….. Fu yoooo… tu mmg terror! Mereka kata itu adalah satu cabang seni dlm aktiviti merokok. Mak aihh………. Dahlah aku tgk sebelum mereka buat kepulan2 pelbagai bentuk tu kena hisap dalam2 rokok tu baru hembus. Ceh, aku rasa mcm sesak aje dlm dada tu bila byk asap…

 

 

Sumber by MrGoogle

 

Tp, aku agak hangen dgn spesis aku wanita yg menjadi perokok tegar. Adoi, ada sekali tu aku tgh drive ni pastu aku nmpk driver kat sebelah aku sedang smoking siap main hembus2 kat luar tingkap (wanita bertudung okey)😦 Sedey……… Yg ada tu mereka satu kumpulan dlm kereta… Mak aihhh!!!! Siap kongsikong pulak sebatang rokok. Aduiii………. hangen sungguh…

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ini bukan contest tapi Pencarian aku utk 1111 bermula🙂

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Korg yg menjadi perokok ni tahu tak apa jenis penyakit yg korg akan kena bila jadi perokok tegar ni????? Ha, sila lihat gambo kat bawh ni pulak

Sumber by MrGoogle

 

Sayangilah org2 yg rapat dgn anda😉 Kasihani anak2 yg masih kecil (jika anda mempunyai anak). Aku pnh punya sejarah dlm keluarga yg mana pakcikku meninggal dunia akibat barah paru2. Tp, aku agak TERKESIMA apabila membaca satu artikel mengenai reward bagi perokok. Alamak!!!!!! Ada ke patut buat mcm tu????? Plslah kwn2…. Sayangilah mereka2 yg ada di sekeliling anda………

Sumber by MrGoogle

 

Tapi kan kwn2….. pls explain kat aku mengenai KESEDAPAN merokok ni. Sedap sgt ke sampai org takleh nak berhenti dari merokok ni????? Apa yg sedapnye ek????????? Tolonglah aku menguatkan fakta mengenai kesedapan merokok ini😉

Sumber by MrGoogle : lebih baik makan mee sedap lagi terbukti kesedapannya kan!😉