BUSY – Part 2 –

Assalamualaikum wbt…..

Ingatkah kwn2 pd cerita mengenai ke”busy”an aku aku tu? Ha, harini aku nak kongsi pulak busy aku utk yg ke-2 ok!🙂 Ceritanya begini………………………………………………………………..😛 Selepas aku Staff Day di Gambang, Kuantan…. minggu berikutnya aku ke Fraser Hill pulak🙂 asyik jalan aje. Tujuan ke sana sbb meraikan farewell utk hubby n d gangs yg akan berhijrah ke company baru memasing. Aku ke sana 2 hari 1 mlm aje. Cukuplah…… sbb brg kat sana agak mahal, so kenalah jimat cermat. Hehehehe

Huh, jalan nak ke sana mmg aku bercinta sungguh!!!!!!! Nak muntah plus pening2 lalat masa pegi & balik aku kena. Adoiii!!! Nasib anak aku boleh duk dendiam dlm car seat so senanglah aku melayan tahap kepeningan aku😉 Bila tiba aje kat Fraser Hill, adoiii… hilang dah semua. Mmg tmptnya tenang & damai. Cuma, takleh duduk lama2 sbb mati kutu kat situ. Sesuai utk pencinta alam ajelah…😉

Meh kita layan gambar2 ketika sepjg aku & family berada di sana. Ops, ada lbh kurang 10-15 org juga officemates hubby aku yg membuat rombongan😉 Kami tinggal di banglo yg mmg hakmilik terpelihara MMC (satu mlm RM40 hengget aje nyah!). Udahlah besar… bilik pun byk (mcm cerita seram dulu utk cerita2 mat saleh) hahahaha. Jom layan…..

 

 

Ha, gambar di atas ialah di antara para peserta yg mengikuti perjalanan beramai-ramai ke Fraser Hill😛

Ni, acara waktu petang setelah penat memandu😉 Ada karaoke okey! Aku tukang support anak & hubby😛 Nmpk tak Danish konon nak amik gambar kami semua🙂

Kat atas belah kiri, itulah dia banglo yg ala2 seram gitew😛 Besar kan! Yg tiga gambar lagi tu acara mlm ketibaan yg mana kami beramai2 membuat bbq😀 teringat zaman kat U dulu

Ha, ni acara utk keesokan harinya yg mana kami semua dah nak bertolak pulang ke kg halaman. Lihatlah aksi si Danish yg penyibuk tu!😛

Sebelum bertolak balik, kita say cheese dulu ye kat banglo d seram ni :-D 1…..2…….3…..

Ready!!!!! BEST!!!!!

Ini adalah di antara bunga2an yg terdpt di Fraser Hill😉 tak boleh lawan bunga di Bkt Tinggi Tp, aku amatlah menyesal krn TERlupa nak snap gambar bunga2 matahari (bak lagu so Maya). Aku terpaku dgn kecantikan & keemasan warna si Matahari, sudahnya aku lupa nak amik gambo. Aduhai😦

Ini namanya menara Fraser Hill kot😀

Ini Balai Polis Fraser Hill. Mak aihhh………… balai polis yg penuh dgn bunga2 cinta😛

Cuba teka apakah bangunan ni?????? Ha, ini ialah post office aka pejabat pos. Kalau lah semua pej pos kat Mesia mcm ni, kan besh…. hihihii😉

Budak kecik dah jumpa Tok Rimau😀 Sukahati manjang…

 

Ha, itulah al-kisah mengapa aku busy! Selepas puas jenjalan kami sekeluarga diserang demam, batuk plus selsema! Aduhai…. lebih2 lagi cuaca skang tak menentu menyebabkan sentiasa tidak sihat.🙂 Okey, sekian……😉 Cau cin cau…..

 

 

p/s : Malu2 pulak hubby sayang bEe yg selalu bertandang ke blog bEe ni😉 Mengintai diam2 ek😛