Ahmad —> Arrora Salwa

As Salam kwn2 semua,

Harini rasanya takde idea utk berceloteh pjg. Cuma nak berkongsi lirik lagu Ahmad….. Ada yg dah dengar tak lagu ni??? Meh tgk lirik lagu ni yer:mrgreen:

Pertama kali si aku malu-malu,
Saat ku dekat ku ragu2
Mungkinkah dia suka padaku
Ah Ah Ahmad…

Ternyata tanpa ku duga-duga,
Aku terima salam darinya
Bergetar saatku membalasnya,
Ah Ah Ahmad…

Dialah idola,
Dialah superstar,
Mampu menggetarkan ranah jiwa

Dia yg ku nanti,
Selalu terpuji,
Ingin ku dekat, selalu ku dekat..

Ahmad…
Kau selalu dihatiku
Ahmad…
Luluhkan keangkuhanku,
Ahmad…
Ingin aku cepat-cepat,
Bercinta dengan lelaki paling hebat..

Ahmad…
Peribadinya sederhana,
Ahmad…
Tiada banyak bicara,
Ahmad…
Ku tak mahu lama-lama,
Mendekat kepadaku dengan segera..

Ah Ah Ahmad….
Ah Ah Ahmad….
Ah Ah Ahmad….
Ah Ah Ahmad

 

Bagi pendapat aku, rentak lagu ni agak santai & seronok jugalah dengar muzik lagu ni😉 Taklah mcm sesetengah lagu yg kdg2 penyanyinya sampai tarik suara tp sudahnya mcm tak paham lirik lagu yg ingin disampaikan😀 Cuma, aku ckp kat hubby aku yg lagu ni mungkin mcm kelakar sikit sbb nama lelaki yg diagungkan tu adalah Ahmad.

Yelah, selalunya lagu2 yg berkisarkan seorg lelaki / perempuan nama mereka kan mcm sedap & ala2 omputih😉 So, apa agaknye komen kwn2 pulak yer???🙄

Inilah dia penyanyi lagu di atas yg bernama Arrora Salwa (Sumber : MrGoogle)

Inilah dia penyanyinya dari pandangan sisi dekat😉 (Sumber : MrGoogle)