Apa nak cer?

Huhuhu,

hi readers🙂 How are you? Huurrmm… what’s new story that I want to share ek???😀 Ops… Selamat Hari Raya Aidilfitri & hopefully I’m not too late to wish it to all my readers😎 Dah lama juga tak BW ke blog rakan2 lain… Sepi aje…😛

BTW now i’m in PWM (still same company but different place). New FACE, new FRIEND, new WORK, new CHAIR, new table😛 & ALL ARE NEW for me! But in here I still need to meet client but only VVIP lor & the most important I’m not frontliner yet🙂 Yes & true… 6years I’m as CRMDian & I missed everything! Kan bagus if time can change or putar balik & for sure ………………………………………. (terpaksa di hide kan atas sbb tertentu)😛

Uhuk! Dedicate to my lovely husband lah kan🙂 U did very well dear😀

 

Apa cer ek takkan kat umah takleh nak wish kan?😆 Actually, my husband got a new promotion. BUT he choose to move………………………………… Ha… its easy to me jugalah sbb his new company & my company still in Ampang so jalan kaki dah sampai😀 Kalau tak sama ada dia or me haruslah menapak or beratur beli tiket ke Pavillion tower. That’s y lah I senyum versi kambing skang ni😛 Last week he received new emel from his old boss that want him to be a part time worker @M_ _ (RM $$$$) but do not have to resign his job. Wah, rezki dtg bergolek lagi… But maybe it’s hard to me lah kot😦 Dgn keadaan ekonomi yg sedikit merudum (baru pindah umah kans) so amatlah memerlukan sedikit kewangan ketika ini…

Alhamdulillah… see if Allah want to give HIS granted DIA akan bagi kan? Cuma as a human being I must to redha & tawakal for everything. Maybe Allah not give to me directly but HIS gave from another side pulak🙂 Alhamdulillah, harus Solat Syujur di ketika ini.

Ya Allah, jadikanlah aku sbg hambaMU yg benar2 beriman. Kurniakanlah aku sifat sabar & tabah dlm mengahadapi segala ujian yg KAU berikan. HambaMU ini sangat hina & kerdil serta malu utk mengadu kpdMU. Namun, hanya KAUlah pencipta aku & sekelian makhluk serta alam di dunia ini… Hanya KAU yg mampu memberikan segalanya. Berikanlah aku sifat2 yg terpuji lagi ENGKAU redhai. Usahlah KAU kufur nikmat yg KAU berikan kpdku & keluargaku… Bantulah aku pabila aku dlm kesesatan & jadikanlah aku hambaMU yg sering mensyukuri nikmatMU. Sesungguhnya Ya Allah, hanya KAU yg Maha Memberi, Mengetahui & Mengadili segalanya. Pabila munculnya anasir jahat kpd aku & keluargaku, KAU lindungilah kami malah KAU balaslah dgn kenikmatan kpd mereka agar mereka tidak melupai KAU TUHAN yg SATU… Amin…