Cerita Tentang CINTA

Dlm CINTA ada kasih, sayang, rindu, dendam, perasaan dan air mata. CINTA juga bisa membuatkan seorang wanita @ lelaki jadi tak keruan dan saling berbunuhan.

apa-cinta-itu

CINTA itu sangat indah bila kita dibuai mimpi2 indah. CINTA juga boleh menyesatkan seseorang apabila dibuai cerita2 ngeri. Huhuhu, hmmm…. harini Sakura hanya nak bercerita tentang CINTA. Why ek? Saje…. Nak kembali ke zaman penglipur lara😛

apa-cinta-itu

Masa zaman anak dara dulu, hobi Sakura ialah menelaah novel. Of course ler novel by Ahadiat Akashah. My peberet novelis🙂 Sebenarnya Sakura byk novel yg terkumpul. Tp bila kwn2 pinjam n sampai di tangan Sakura membuatkan Sakura sedey😦 terus Sakura takmo lagi beli.

Hurmm….. bila dah berusia ni, mcm2 berada di benak fikiran. Sejauh mana CINTA yg ada akan bertahan. Ataupun CINTA ini bila2 akan ditarik oleh DIA. Sakura hanyalah wanita biasa yg turut ada perasaan CINTA. Seronok tgk couple yg meluah perasaan CINTA sesama sendiri di muka buku, twitter mahupun blog. Seronok tgk masing2 seolah2 memahami di antara satu sama lain. Tp, Sakura tahu juga mungkin hanya lakonan CINTA.

apa-cinta-itu

Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati kan tetap setia

Ku percaya kemana pun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersemadi
Takkan terpisah hati

Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu

Aku ada kerna kau ada
Dan cinta hatiku hanyalah untukmu

Jalanku tertuju padamu
Kemana pun kan pasti kembali

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk
Bersatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk (merasuk dalam hati)
Cinta..

CINTA itu tawa
CINTA itu tangis
CINTA itu rindu
CINTA itu sayang
CINTA itu malu
Cuma…
Apa itu CINTA?
Adakah CINTA itu serasi?
Apakah CINTA itu utk kau dan aku?